SELAMAT DATANG KE UHAVE2BUY SHOPPE

WELCOME to uhave2buy --- uhave2buy menjual pelbagai produk tempatan yang sesuai untuk keperluan anda.

IKLAN NUFFNANG SAYA

Follower ke 100

Friday, April 9, 2010

Alhamdullilah dan Syukur,


Dah sampai 100 follower uhave2buy nie. Terima kasih kepada semua pengunjung uhave2buy. Tak kira, yang datang untuk blogwalking, up trafic, nak window shopping, kepada buyer kami dan bakal buyer kami.


Sememangnya, perniagaan melalui internet ini susah untuk mendapatkan pembeli kerana ramai yang masih ragu dan was-was dengan status uhave2buy. Memang lumrah berniaga, mana ada satu perniagaan tu, terus maju kan? Kena la built Rapo dan bagi kepercayaan kepada pengunjung Blog a.k.a pelanggan kami. Nak Cepat perniagaan yang HARAM la kan...hehehhe...


Memang banyak kejadian penipuan dan penganiayaan kepada  pelanggan online berlaku. Sebagai Ikhtibar Kami tidak boleh salahkan pengunjung dan pelanggan terhadap perasaan was-was mereka tetapi kami yang perlu membuat sesuatu yang boleh membuat pelanggan percaya kepada kami. Memang kita semua perlu berhati-hati supaya, kedua-dua pihak tidak tertipu dan teraniaya.


Tapi Alhamdullilah, hari ke hari pengunjung semakin bertambah, pelanggan kami pun makin meningkat. Tak kira la, yang SMS bertanya, emel, bertanya dlm shout box ker dan tak kira juga yang dah menjadi pelanggan kami dan bakal pelanggan kami.


Di kesempatan ini, saya ingin mengucapkan TAHNIAH kepada pemilik Blog senyumsenyum a.k.a akupisgirlz (maaf dah cari nama tapi tak jumpa) kerana menjadi Follower yang ke 100, uhave2buy.


Gambar Tuan Punya Blog akupisgirlz bersama insan tersayang.


Mungkin akan ada yang cakap, eleh poyonya dia nie..baru dapat 100 follower dah nak publish. Tak pe....itu hak anda. 


Terima kasih atas sokongan semua bloggers. Di Harap, uhave2buy menjadi rutin tempat singgah anda setiap ari dan semasa Nuff Bangun.


Bersama sama kita menuju KEJAYAAN.


Jemput bloggers untuk memberi komen anda.
TQVM


-apaizul-




2 comments:

edi said...

Selamat atas pencapaian follower ke 100, semoga rejekinya juga bertambah! Amin!

uhave2buy said...

Terima kasih..atas komen dan doa anda. AMIN !

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails